петък, 18 февруари 2011 г.

Фък ю!

Боже как може да има толкова прости,малоумни,празноглави .. и хора не могат да се нарекат! Четох,четох и ми писна! Навсякъде всички псуват емотата,трябвало да се избият,депресанти били,момчетата емо били твърде женствени..Егати,те не пречат на абсолютно никой,не се борят за внимание,а просто за малко одобрение!Писна ми и тъпите чалгари,дето обличат блузка на раета или нещо с черепче и решават че са "емота",ревнат че са пуснали Галена,пък им се слушало Преслава.. Е,знаете ли какво.. не ме интересува,какво мислят всички за емотата като хора,или за имото като стил .. аз съм Емилка! Емо съм и си го признавам!

Благодаря,благодаря! И аплодисменти за момчето което си купи VANS и наистина си помисли че стана ЕМО!
Аплодисменти и за колегата който носи дънките на сестра си!
И за момичето което беше чалгарка но си пусна бретон и проноси блузки на карета!
Също и за мъжа който не се срамува да носи грим пред всички или да започне да се реже само за да докаже че е ТРЮ!
Вашите аплодисменти за момичето което не чака да порасне и си сложи фалшив пиърсинг!
И за симпатягата който казва че слуша емо но след като стане от компютъра си плуска ПЛАНЕТА ТВ и казва "няма проблеми аз съм emo inside"!
Искам да ви чуя за мъжа който е по женствен от приятелката си.
И за момичето което зараяза всичко и стана малка поза!
Да отдадем почит на този който си обеща и го направи И НЕ СЕ ПРИНИЗИ НА ТЯХНОТО НИВО!
Иии аплодисменти за всички WannaBe Emo's,които успяха! Събраха се и комерсиялизираха ЕМО-то..направиха го на FashionCore!!! Нека станем на крака и да ги аплодираме!

1 коментар: