понеделник, 6 февруари 2012 г.

Най - тъмно е преди разсъмване.

 Беше ми скучно,а вечерта беше хубава.Беше късно,но нямаше значение.Беше  топло, не ми пречеше да изляза.Излязох от къщата и тръгнах по алеите,но скоро осъзнах че по улиците няма много хора в 4 сутринта колкото и топло да е.Оглеждах се наоколо,все пак не живеех в безопасен град.Луната беше пълна,зловеща,но осветяваше крайпътните улички и алеята по която вървях.Светещите очи на котката зад онова дърво ме подсетиха за хилядите страшни филми които бях гледала.Може би беше добра идея да се прибера,но толкова исках да намеря някоя сродна душа,късно през тази лятна нощ.Помислих че ще е по-добре ако си пусна музика .. нее,няма да чувам добре и ще имам чувството че зомби апокалипсиса започва.Усещах как сърцето ми изпомпва кръв и се чудех от къде ще изскочи вампира.Боже,за какви неща мислех,май наистина хората се сещат за всички страшни филми които са гледали през нощта. Помислих си "Добре,добре,хайде мисли си за нещо хубаво - я ниян котката ня ня ня ня ня ня ня .. Ааа не Винсент БОЖЕ." Добре,добре прибирам се,сега не е време за разходки.Както се разхождах най - после си помислих нещо хубаво.. Може би не трябва да се прибирам точно сега.Най-тъмно е преди разсъмване.

Няма коментари:

Публикуване на коментар