понеделник, 8 август 2011 г.

She's pissed again..

Да,да,да,да това не е шега - ПАК СЪМ БЕСНА и тряа си го искарам някъде и не познавам никой който е в състояние да ми изслуша простотиите в 6:22.ДЕБА ТОО СПЕЙС ;@ .. Нямам никви идеи за истории ,само за такива ' бесни изказвания' и да от Враца съм (най-пропадналия град в България) и казвам бесен,бесна,бесно и т.н. И колкото и да е тъпо вече съм по - добре xD Не знам дали некой дето чете т'ва (ако изобщо има некви читатели) та така ,има ли някой който майка му го пита ' Как аджеба си свалила 1 кило?! ' (не,не с хубави,подкрепящ тон) мда,мда  и т'ва ме вбеси.Става ми гадно от факта че нямам перфектна коса,че вероятно когато спра да се боядисвам почти всички ще спрат да общуват с мен 'щот вече не съм ' Момичето Коса ' , дам толкова повърхностни хора има - и да си призная вече не съм сигурна че не съм една от тях.Има моменти в които докато някой ми говори си представям как експлодира.. И в момента седя зяпам "Анатомията на Грей" или там както си го превеждате,народе от 2ма човека (много уважавам народа който ми чете простотиите между другото ;д) и си чопкам USB кабела на Apple .. И трябва да си лягам,а така не искам ..И знам,че всички казват - всичко ще се управи,ще е по - добре утре - Но днес е днес,и продължава,and it sux - Fuck the world,good day/night и дам - The duck said adios (цитат от the duck song ;D)

2 коментара:

  1. И какво ако някой тъпанар, олигофрен, морон, гей, идиот, кифла, кроасан и тн спре да ти говори като не си момичето коса? Нима пък са ти толкова важни, че да ти става гадно заради тях? Знай кои са истинските хора до теб и гледай към тях, не към тези, които виждат само косата ти.. И повярвай ми - не си една от тях!

    ОтговорИзтриване
  2. БЛАГОДАРЯ! Много си те уважавам,че след всичките ми простотии още си до мене.Фтв тия тъпари да върват по дяволите! ;D

    ОтговорИзтриване