сряда, 20 юли 2011 г.

БЯСНО ИЗКАЗВАНЕ част 1 (вероятно няма да има 2 :D )

Пичове (под пичове имам предвид и момичета и момчета) как ви не писна бе?! Навсякъде където отида всеки ме пита 'Как можа да си отрежеш косичката - тя беше толкова гъста и дълга,то направо да ти стане жал като се гледаш ;x ' и ме гледат с физиономия тип ' баси откачалката паднала от юпитер' - Ами просто ми писна .. писна ми да приличам на неква разплетена дамаджана к'вото и да си права с косата - беше цъфнала около 20 сантиметра така или иначе трябваше да се отреже.беше кафяво-русо някво .. умряло ;д и ми беше борд с нея и просто реших да почна да си боядисвам бритона - не не е било с цел да копирам или да подражавам на някой - просто исках няква промяна.Била съм жълта,била съм оранжева - сега съм с доста къса избледняло червено-оранжева коса,била съм и жълтеникава,пък и тъмно синя и синьо-черна и лилава (х2) ( много хора които четат тая простотия ше земат да си помислят,че го правя с цел да се похваля - не просто за статистика е,за да се разбере че го правя защото искам ;д) И като за последно искам да кажа - к'во толкова ви интересува НАЛИ НЕ СТЕ ВИЕ ВЕ ей .. =D Как съм могла да го направя ли? - Ами със самобръсначка,бръснарско ножче и ножица - голяма работа ;д За всички които стигнаха до тук - ВЪЗХИЩАВАМ ВИ СЕ :D  - и в защита - тя дори не можеше да се изправя с най-мощната преса във враца :D

Не е голяма философия да искаш просто промяна.

P.S. И btw за всички дето мразят емотата,сийнетата и така нататък - НИЕ СМЕ ХОРА ВЕ не сме някви прокажени малоумници дето не заслужават да живеят - и пояснение : Не,не се самоубивам,медальона който нося (под формата на бръснарско ножче) не е истински от медицинска стомана е не е остър,не реже и символизира това че с такъв предмет съм си подстригвала косата :D

P,S,S, Това че някви позьорчета (пост-чалгари) са си наумили че са емота,но слушат планета е просто заблуда.Тези които още вярват,че щом си емо ТРЯБВА да се режеш също са мега заблудени.

Вие прочетохте щялото ми оплакване и надявам се разбрахте нещо повече за мен.АМИН!

Поздрав за всички,които стигнаха до тук - Mayday Parade - When I get home you're so dead <3

И искам да ви кажа,че не съжалявам за абсолютно нищо което съм казала и не ме интересува дали някой е останал обиден - FTW bitches and good night xD

2 коментара:

  1. Абе всички са слаба ракия бе, дай ние да си вземем блъди мери ;d и тогава да видат за кво става на въпрос!

    ОтговорИзтриване
  2. а така!

    1 ракия 2 ракии 3 ракаи 4 кирии 5 икрии 6 иирик 7 ъъъъъъ .. =D простащина ма кво да се прави

    ОтговорИзтриване